آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ

آرم متکی بودن الکترونیک از طرف راءس توسعه و گسترش کسب و کار الکترونیک و پایین لحاظ وزارت صنعت و معدن به دکان‌های اینترنتی داده می‌گردد. این نشان در واقع یک بر چسب دیجیتالی میباشد آموزش سئو کاربردی که دارنده اصول و ضوابطی است و اخذ اینماد برای تارنما های فروشگاه آنلاین که نیاز به فعال سازی سیستم پرداخت آنلاین دارا‌هستند الزامی میباشد. در صورتیکه که وب سایت اینترنتی شما فروش آنلاین ندارد و در آن تراکنش مالی ایفا نمی‌شود، نیازی به اخذ آرم متکی بودن الکترونیک ندارید.

ای نشان چیست؟
در تجارت الکترونیکی می بایست بتوانیم پشت گرمی مشتریان را به خویش جلب کنیم تا مشتری از اعتبار و اسم شرکتمان مطمئن باشد. پشت گرمی مشتری مدام مهم ترین مسأله میباشد آکادمی رایا پارس و با اخذ این نشانه قادر خواهیم بود در جذب باور مشتریان برای دادوستد محصول ها خویش برنده شویم. به این مراد امروزه در ساخت وب سایت نمادی به اسم ای‌نشان یا این که آرم متکی بودن الکترونیک معرفی گردیده است که در واقع نوعی تأییدیه مغازه‌های اینترنتی بوسیله مرکزی با اسم پیشرفت کسب و کار الکترونیک متعلق به وزارت صنعت، what is seo معدن و بیزنس هست. این نشانه به استحصال و شغل های اینترنتی مجاز به خواسته سازماندهی، احراز نام و نشان و صلاحیت آن‌ها صادر می گردد. e نشان در وب سایت مغازه‌های اینترنتی گزینه تأیید در بالای شیت اساسی درج میگردد. هنگامی بر روی ای علامت جان دار در تارنما کلیک فرمائید، مستقیما به enamad.ir رفته و خواهیم توانست جزئیات وب سایت دربرگیرنده محل شغل و نام‌و‌نشان رسمی صاحب و مالک وب سایت را ملاحظه کنید. به این ترتیب می‌قدرت با یقین بیشتری از وبسایت خرید کرد. در مجموع، مهم‌ترین قدم برای ساخت‌و‌ساز فضای کسب و کار الکترونیک، ساماندهی وب سایت‌های تجاری می باشد به طوریکه عموم مطمئن باشند این وب سایت‌ها به تعهدات خویش و حقوق و دستمزد مصرف کنندگان شغل خواهد کرد و با خیال و خاطر سهل خرید نمایند. 
دکان‌های اینترنتی که دارنده ای‌آرم میباشند دارنده مزایایی می‌باشند؛ برای مثال اینکه صاحب مغازه را شناسایی و در شکل ساخت و ساز انواع قابلیت مراجعه وجود داراست. همینطور مطمئن می‌شویم که داده ها فرآورده یا این که سرویس ها ارائه گردیده بدون نقص میباشد. محصولاتی که درین دکان‌ها عرضه می گردد دارنده گارانتی و سرویس ها بعداز فروش میباشد. همینطور درین دکان‌ها داده ها فردی و مالی خریداران محفوظ میباشد و امنیت بیشتری دارااست و در شکل سوء به کارگیری از داده ها فردی برای گلایه از فروشگاه آنلاین خلافکار می‌اقتدار به مراجع رسمی مراجعه کرد. برای اینکه خریداران از صدق علامت متکی بودن الکترونیکی جان دار در مغازه‌های اینترنتی اعتقاد و باور یابند می توانند در فهرست سایت‌های آیتم تأیید کاوش کنند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:43

توضیحات برگه در تگ Meta description نگاشته می‌شود آموزش سئو کاربردی و به موتورهای کاوش اعلام می نماید که محتوای کاغذ ما راجع‌به با چه موضوعی میباشد. Meta description ها ممکن میباشد در نتیجه ها کاوش به اکران نهاده شوند. مداقه Meta description در بهینه سازی درین زمینه میباشد که هرچه رابطه این نصیب با محتوای متن بیشتر باشد، موتورهای کاوش ادراک بهتری از قضیه برگه خواهند داشت. آکادمی رایا پارس در شرایطی که نصیب توضیحات در برگه اکران حاصل کاوش، اکران داده خواهد شد. توضیحات مطلوب با محتوا قادر است نرخ کلیک وب سایت را بالا غالب شود.

متا دیسکریپشن (Meta Description)، توضیحات خلاصه‌ ایست که دربردارنده معرفی محتوای وب سایت میباشد و زمانی که یوزرها عبارتی را در گوگل کاوش می‌نمایند، what is seo به آن ها اکران داده می‌گردد. تایپ کردن توضیحات متا التفات متعددی دارااست، چون می بایست متن آن دیدنی، مختصر و بیان کننده باشد تا مخاطب را به ورود به سایتتان ترغیب نماید. معمولا توضیحات متا در بین ۱۵۵تا ۱۶۰کاراکتر دارا هستند. متا توضیحات از مهمترین پارامترها برای بالا بردن سکو seo تارنما محسوب می‌گردیده است و متخصصان بهینه سازی مدام سفارش می‌کردند که از لغت ها کلیدی مرتبط در‌این توضیحات به کار گیری فرمائید؛ البته گوگل اخیرا اعلام نموده است که توضیحات متا، تاثیری در سکو بهینه سازی وبسایت ندارد. انگیزه آن به احتمال زیاد سرپیچی‌هایی میباشد که به عنوان بهینه سازی کلاه سیاه شناخته می شود و موجب بی‌اعتبار شدن حاصل کاوش میگردد.

اصول تایپ کردن Meta description مطلوب
ارتفاع متن متا دیسکریپشن : هیچ محدودیتی برای تعداد کاراکترهای متن descriptionاز لحاظ ضوابط HTML نیست، ولی با اعتنا به اینکه گوگل در قسمت توضیحات تارنما در کاغذ اکران نتیجه ها کاوش فقط 76 کاراکتر را علامت می‌دهد. عالی میباشد که تعداد کاراکتر های متن توضیحات کمتر از 76 کاراکتر باشد. تا در‌حالتی که گوگل این توضیحات را برای اکران گزینش کردن بدرستی و بی نقص اکران داده شوند. متن توضیحات کاغذ می بایست بصورتی نوشته خواهد شد که نقش یک متن تبلیغاتی در بازاریابی محتوا را جاری ساختن دهد. یعنی اینکه استفاده کننده با تلاوت آن تشویق گردد، که روی شیت لینک و پیوند کلیک نماید. شبکه‌های‌عمومی از هنگام تکثیر لینک و پیوند یک ورقه متن توضیحات برگه را نیز به اکران می‌گذارند و در صورتیکه کاغذ متن توضیحات نداشته باشد، اولی متنی که در شیت یادداشت گردیده باشد، را برای توضیح آن کاغذ گزینش می نمایند، براین اساس متن توضیحات ورقه را برای جذب استفاده کننده از شبکه های عمومی تهیه و تنظیم فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:19

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم برچسب‌ گذاری غلط در وبسایت می تواند آموزش سئو کاربردی اشتباهات مختلفی ساخت‌و‌ساز نماید که در غایت روی باصرفه‌سازی وبسایت تاثیر منفی خواهد داشت. در‌این بخش می خواهیم بییشتر درباره مشکلاتی سخن کنیم که‌این خطا برای وب سایت تولید می‌نماید. یادتان باشد این ایرادات گاهی می تواند جبران ناپذیر باشد.

کلمه ها کلیدی نادرست

استعمال از کلمه ها کلیدی غلط ممکن میباشد باعث مشاهده دو فیض در یک واژه کلیدی گردد. آکادمی رایا پارس بدین مضمون‌ که مخاطب یک واژه کلیدی را سرچ می‌نماید و هم زمان دو مقاله از وبسایت شما در نتیجه ها گوگل اکران داده می‌گردد. این فرایند قابلیت و امکان امتیازگیری شما از گوگل را کاهش میدهد. در واقع صحیح مثل این میباشد که شما با خودتان وارد رقابت گردیده‌اید.

 

فکر کنید برای واژه و کلمه کلیدی «درگاه پرداخت» مطلبی نوشته‌اید و یک برچسب نیز با همین تیتر در وب سایت ساخت و ساز کرده‌اید. این شغل باعث می شود what is seo موتور گوگل در بهینه سازی کردن این ورقه عمل مشقت بار‌تری پیش رو داشته باشد. به دلیل آن که نمی‌داند دقیقا کدام یک از این دو ورقه بایستی در نتیجه ها گوگل اکران داده گردد.

بدین ترتیب ممکن میباشد هر دو برگه را ایندکس نماید که شانس شما در‌این‌حالت‌ برای نماد داده شدن در صفحه ها بالای نتیجه ها گوگل کاهش خواد یافت. همینطور ممکن میباشد گوگل به جهت مشابهت موضوهی هر دو کاغذ، هیچ کدام را seo نکند و به تک تک در ورقه نتیجه ها کاوش اکران داده نشوید.

ساخت محتوای تکراری

در‌حالتی که محتوایی بیش تر از یک توشه در وبسایت شما منتشر خواهد شد، یک‌ محتوای تکراری به حساب میآید. گوگل در مواجهه با اینگونه محتواهایی نیز نمی‌داند کدام را در کاغذ نتیجه ها کاوش اکران دهد و کدام را تحت عنوان محتوای مهم بشناسد. در غایت بر مبنای در نظر گرفتن و گمان یکی محتواها را در مشت استفاده کننده قرار خواهد بخشید. ولی مضرات اینگونه اتفافی چیست؟

اعتبار واژه و کلمه کلیدی محتوا تقسیم گردیده و کاهش مییابد.
وبسایت ترافیک خودش را از دست میدهد و از نتیجه ها کاوش گوگل حذف گردد.
صفحه ها دیگر تارنما کمتر چشم میگردند و صفحه ها اصلی از لحاظ اعتبار مبتلا افت خواهند شد.
اینترنت‌وبسایت‌های دیگر وقتی که قصد پیوند دادن به تارنما شمارا دارا‌هستند، مشخصاً درباره ی آن محتوای تکراری نمی‌توانند تفاوت و تمایزی قائل شوند و اجباراً هر یک به یکی صفحه های لینک و پیوند می دهد که ممکن میباشد مرجع مهم نباشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 13:51

در‌صورتی‌که شیوه های بالا برای رفع خطای 503 در وردپرس پاسخگو نبودند، آموزش سئو کاربردی احتمالاً ریشه خلل در کمبود منابع سرور میباشد. بدین ترتیب می بایست سیستم هاستینگ خویش را ارتقاء دهید. به ویژه در صورتی از یک سرور ارزان بها وردپرسی به کارگیری میکنید، این‌شیوه حل به احتمال زیاد پاسخگو خواهد بود.

ولی ارتقای سیستم هاستینگ تصمیم بزرگی برای یک سایت به حساب آورده می شود. بدین ترتیب شاید خوب باشد پیش از تغییر و تحول اپ هاستینگ، با امان آن تماس حاصل نمایید و خطای 503 خویش را با آن ها در بین بگذارید. دسته هواخواهی معمولاً می‌توانند شایسته ترین سفارش را ارائه دهند.

نکات جابجایی وب سایت وردپرس به هاست تازه را اینجا بخوانید.

6) مرور Logها و فعال کردن WP_DEBUG
تحت عنوان نحوه پایان برای رفع خطای 503 در وردپرس، آکادمی رایا پارس میتوانید Logهای مرتبط با خطاهای تارنما را رسیدگی نمایید. برای نظارت Logها بایستی به داشبوردی که کمپانی هاست انتخابی تان در اختیارتان قرار میدهد، مراجعه‌نمایید. ولی در‌صورتی‌که به هر دلیلی به اینگونه قابلیتی دسترسی نداشتید، می‌توانید از کدها یاری بگیرید تا Logها را ببینید. برای این فعالیت پروسه تحت را به ترتیب طی فرمایید.

مرحله اولیه:
به سراغ پوشه ” wp-config.php” وب سایت خویش بروید و آن را گشوده فرمایید. what is seo آنگاه قطعه کد تحت را بدین پوشه اضافه نمایید:

define( 'WP_DEBUG', true );
 
define( 'WP_DEBUG_LOG', true );
 
define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', false );
با وارد کردن این کدها، موقعیت Logging فعال شد‌ه‌است و Logهای وبسایت درانتظار رسیدگی شما میباشند.

مرحله دوم:
ولی این Logها را کجا خواهیم توانست مشاهده کنیم؟ این گزارشات به صورت معمول در فایل ” wp-content” قرار میگیرند. پس وارد فولدر wp-content گردید و در‌پی فایلی باشید که نامی مثل “debug.log” یا این که “Logs” داشته باشد و آن را گشوده فرمائید.

حال با گزارش Logهای وبسایت مواجه می‌باشید. شاید این Logها در نگاه اولیه یه خرده برایتان سرگردان کننده باشد؛ ولی تلاوت و تعبیر آنان به آن اندازه ای که تصور میکنید، دشوار وجود ندارد. کافیست بعضا نکات کلی را درباره‌ی Logها بدانید.

از جمله بایستی بدانید که فولدر Logها مجموعاَ مشتمل بر گزارش هایی از کلیه خطاهایی میباشد که به ترتیب وقتی در تارنما ظواهر گردیده اند. به علاوه نماد میدهد که ریشه هر اشتباه در کدام پوشه میباشد. حتی گزارش میدهد که کدام خط کد سرگرم اختلال گردیده است.

اعتنا: توجه نمائید که قرار وجود ندارد خطای 503 را مستقیماً در میان این Logها پیدا نمائید! بلکه در شرایطی‌که نحوه های قبل جوابگو نبوده باشند، می‌توانید از این Logها خطاهای جانور را پژوهش کرده و احتمال دهید که یک کدام از این ایرادات انگیزه ارور 503 میباشد.

نکته: قابل ذکر میباشد که فولدر های Log را در Apache و Nginx نیز می‌توانید ملاحظه کنید و معمولاً در نشانی ذیل اکران داده میشوند:

Apache: /var/log/apache2/error.log
Nginx: /var/log/nginx/error.log
مرحله سوم:
برخی اوقات نیز ممکن میباشد خطای 503 به جهت خطای ” Fatal PHP” باشد. برای تحقیق این آیتم نیز می بایست گزارش خطاهای PHP را هم به امداد قطعه کدها فعال نمایید. برای این فعالیت کافیست قطعه کد تحت را به فولدر “php.ini” اضافه فرمایید. این پوشه را معمولاً میتوانید در تب ” Console” در ” Google Chrome DevTools” پیدا فرمائید.

1
2
3
4
5
ini_set('display_errors', 1);
 
ini_set('display_startup_errors', 1);
 
error_reporting(E_ALL);
همچنین میتوانید قطعه کد تحت را هم برای فرمان اکران ایرادات در همین پوشه قرار دهید:

1
display_errors = on
حرف اخر

در‌این یادگرفتن همت کردیم نحوه های رفع خطای 503 در وردپرس را به ترتیب از سهل خیس به مقداری طاقت فرسا خیس تروتمیز کنیم. به علاوه در اکثر موردها گره شغل به دست به عبارتی طرز های نخستین (یا این که حتی تنها طریق نخستین) گشوده می‌گردد و دیگر نیازی به استعمال از طریق های آینده پیدا نخواهید کرد. ولی در هر شکل این راهنما در مشت شما ملازمان گرامی جای‌دارد تا هر فرصت که مجدد خطای 503 به سراغتان آمد، به آن مراجعه کرده و اختلال را به راحتی حل فرمایید. از این که‌این فراگیری را هم پا ما دنبال کردید، سپاسگزاریم.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 138 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 13:31

کارداران موءثر بر seo به دو نصیب کلی تقسیم می شود. عواملی که بوسیله گوگل یا این که کارشناسان گوگل تائید گردیده اند و عواملی که به وسیله کارشناسان گوگل تائید نشده اند.
از عواملی که به وسیله گوگل و کارشناسان گوگل تائید نشده میباشد. آموزش سئو کاربردی اثر بک لینک و پیوند در شبکه‌های‌عمومی بر بهینه سازی تارنما میباشد. این کلام به‌این عامل میباشد که لینک و پیوند های شبکه‌های‌عمومی تحت عنوان لینک و پیوند های یک کاغذ برای گزینش ترازو اعتبار کاغذ احتساب نمی‌شوند. اما معیار ترافیکی که از شبکه های مردمی به برگه انتقال میابد در انتخاب سکو تارنما موءثر میباشد. نکته ای که برای تبلیغ در شبکه‌های‌عمومی بایستی به آن دقت داشت این میباشد آکادمی رایا پارس که شبکه های مردمی می توانند در مارک سازی امداد فراوانی به وبسایت نمایند.
دست اندرکاران موءثر در بهینه سازی کدامند
دست اندرکاران اثرگذار در بهینه سازی وب سایت گوناگون هستند و تحقیق تمامی آنان نیاز به چند نوشته‌علمی دارااست. ولی درصورتی که بخواهیم کارداران اصلی موءثر در بهینه سازی را بصورت عنوان وار پژوهش کنیم این دست اندرکاران عبارت خواهند بود از:
1-    معیار رابطه محتوا و متن کاوش گردیده به وسیله یوزرها در موتور های کاوش
2-    ترازو رابطه لغت ها کلیدی و محتوای ساخت و ساز گردیده
3-    واحد سنجش رابطه تیتر برگه و محتوای برگه
4-    معیار رابطه نشانی برگه و محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده
5-    واحد سنجش رابطه سرتیتر ها و تیتر ورقه
6-    تعداد لغت ها کلیدی در کاغذ
7-    وسعت مطالب ورقه
8-    متن صفت alt تصاویر
9-    معیار پیوند داخلی دریافتی
10-    متن پیوند داخلی دریافتی
11-    ترازو پیوند فرنگی دارای اعتبار دریافتی (از وبسایت های مربوط به متن پیوند گردیده مرتبط Anchor text)
12-    واحد سنجش ترافیک دریافتی از کاوش در موتور کاوش
13-    معیار ماندگاری یوزرها در وب سایت
14-    ترازو مجموع ترافیک دریافتی
15-    تعداد عده ای که در شبکه‌های‌مردمی در امر مارک شما سخن می نمایند (تعداد Mention)
این لیست را میتوان تا بیشتراز 100 تیتر خاطر نشان نمود what is seo ولی غرض ما ارائه مهم ترین کارداران اثرگذار در بهینه سازی وب سایت بود.این کارداران و سایرعوامل اثر گذار بر seo در مقاله‌ها منقطع به تشریح گفت و گو خواهند شد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 12:29

اینکه بدانیم برای چه هدفی می‌خواهیم تبلیغ کنیم را همواره مدنظر قرار دهید. شما تنها نقش یک پول پارو کن را ندارید، آموزش سئو کاربردی بلکه نماینده گوگل و مسئول در قبال بازدهی مطلوب برای تبلیغ دهنده میباشید. ادسنس قانون ها طاقت فرسا گیرانه ای برای تصدیق وب سایت شما داراست و اگر که با اسکن اطلاعات و محتوا بخواهید به تامل شمارش دلارها باشید، طاقت فرسا در غلط می باشید.

برای وب سایت تان یک قضیه اساسی در حیث گرفته و با متدهای متنوعی که وجود داراست، به توزیع مطالب و مقاله ها بر روی آن بپردازید. هرچقدر سطح عنا وین انتخابی برای ایجاد اشکال محتوای بی نیاز خوب باشد، گوگل نیز در شناسایی هدف ها گران بها تبلیغاتی برای شما شل خیس شغل کرده و سریع خیس اتکا می نماید. بنابراین هنگامی که بدانید چه لغت ها کلیدی می‌تواند متناسب با موضوع کار تان باشد، مقاله ها و نوشته های مرتبط تری را بصورت دائمی خواهید نوشت و اطلاع رسانی های مشخصی تری نیز در سبد تبلیغاتی تان قرار داده می‌گردد.

برای مثال، در صورتیکه وبسایت شما در قضیه انتشار اطلاعاتی برای تولید ها کشاورزی فعال باشد، با پژوهش کلمه ها کلیدی مربوط به این حوزه می‌توانید داده های بسیار نیکی را تولید و گوگل را از وجود یک تارنما هدفمند و قیمت آفرین مطمئن سازید. آکادمی رایا پارس وقتی که از شایسته ترین لغات کلیدی برای جذب مخاطبان خویش به کار گیری می‌کنید، سایت تان در گوگل از مرتبه بالاتری منتفع خواهد بود و بازدیدهای بیشتری اخذ می نماید.

با مخاطبان تان تعامل داشته باشید
بیشتر از هر چیزی به مشتریان دارای مسئولیت و یوزرها اثبات نیاز دارید. هنگامی قوانینی تولید کرده باشید که اشخاص بدانند با حضور مداوم در وبسایت می‌توانند چیزهای بیشتری بدست آورده و یا این که به ذکر ایده های شان در پوسته حیث یا این که پیام بپردازند ؛ همینطور هنگامی در ساخت و ساز محتوا، نظم و تازگی اطلاعات را رعایت کرده باشید، بدون شک برای جذب یوزرها تازه از نگرانی کمتری برخودار خواهید بود، چون یوزرها وب سایت شما به عبارتی سرمایه هایتان می باشند که با ادسنس تبدیل به درامد میگردند.

رسانه های تصویری
فیلم، عکس و صدا در کنار مطالب تارنما به جذابیت موضوعی و محتوایی امداد شایان توجهی می نماید. برای نوشته های تان و در بلاگی که دارید، what is seo از عکس های قشنگ به کار گیری فرمایید و نقش ویدئو ها را برجسته خیس نمایید. پادکست ها نیز هواداران خاص خودشان را دارا هستند، پس در صورتی برای بازرسی عبارات کلیدی، خلال ساخت و ساز محتوا به نشر سریالی پادکست های حرفه‌ای بپردازید، به طبع در قسمت رقابت با تارنما های دیگر  یک راز و گردن فراتر خواهید بود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 14:29

تجزیه و بررسی رقبای بهینه سازی یا این که تجزیه و بررسی رقابتی seo‌، مشتمل بر استیناف در زمینه‌ی محتوا و بقیه عنصرها آن، مانند پیوند‌های فرنگی و کلمه ها کلیدی میباشد که حریف شما از آن ها به کارگیری نموده است.  آموزش سئو کاربردی به ذکر معمولی‌، این یک مقایسه بهینه سازی در میان دو اینترنت‌وب سایت حریف در یک صنعت یا این که استحصال‌وکار شبیه میباشد.

ارزیابی رقابتی seo قادر است مشتمل بر موردها تحت باشد:

تجزیه و آنالیز رقابتی روی کیوردها
ارزیابی بک لینک و پیوند‌های رقبا
تجزیه و نظارت مسافت لغات کلیدی
تجزیه و آنالیز محتواهای رفیعتر
تجزیه و چک رقابتی seo مفید و کارآمد میباشد چون نیازی وجود ندارد پژوهش ها خویش را از آغاز استارت نمایید. شما‌ میتوانید بقیه رقبا را ببینید و خط مش‌های مثبت آنها را در عمل‌های سئویی خویش جاری ساختن نمایید.

برای کارآمد بودن‌، اکثر بازاریابان از ابزار تجزیه و ارزیابی رقابتی seo برای بی آلایش‌‎سازی فرآیند و عده‌‎آوری داده‌های پهناور فارغ از فعالیت زیاد به کار گیری‌ می‌نمایند. آکادمی رایا پارس این ابزارها همینطور در ساخت و ساز گزارشات سئوی ارزیابی رقبا اثر گذار می‌باشند. برخی از مثال‌های ابزارهای تجزیه و نظارت رقابتی دربرگیرنده Ahrefs‌، SEMrush و Moz و نردبون (ابزار تحقیق مرتبه کلمه ها کلیدی) میباشند.

بازاریابان خاطر‌ میگیرند چه‌گونه بهینه سازی را برای آنالیز رقبا ایفا دهند تا درجه خویش را نگهداری کرده و مطمئن شوند که در موضع خیر و خوبی در صنعت خویش باقی‌ می مانند.

طرز ایفا تحلیل رقبا در بهینه سازی
در حال حاضر که فهمیده‎‌ایم ارزیابی رقبای seo چیست، وقت آن رسیده که در چندین مرحله مهم روش ایفا تجزیه و محاسبه رقابتی را گزینه رسیدگی در اختیار بگذاریم. دقت داشته باشید که موردها تحت، رایج‎‌ترین فرایند میباشند و‌ می توانید what is seo آنها را فورا پیاده‌سازی فرمائید.

مرحله ۱: رقبای حقیقی وواقعی خویش را شناسایی نمایید

او‌لین گام برای یادگیری روش ایفا بررسی رقبا‌، شناسایی آن‌هاست.

تارنما Moz سفارش‌ می‌نماید درباره‌ی کلمه ها کلیدی خویش مطمئن گردید که رقبای حقیقی و واقعی شما چه افرادی می باشند چون تمامی اینترنت‌تارنما‌هایی که درجه بالاتری نسبت به اینترنت‌وب سایت شما برای یک کلمه و واژه کلیدی دارا هستند‌، در صنعت شما حضور ندارند و حریف‌تان محسوب نمی شوند.

شما بایستی در مراحل یافت کردن رقبای حقیقی وواقعی خویش برای تجزیه و آنالیز سئوی رقابتی‌تان، خیلی ظریف باشید. این عمل مشتمل بر مقایسه بهینه سازی و پژوهش در باب یک‌سری کلمه و واژه کلیدی و اعتنا به ۱۰ یا این که ۲۰ اینترنت‌تارنما رفیعتر گوگل میباشد که به صورت مداوم برای همگی آن‌ لغات کلیدی ظواهر‌ می شود.

یکی‌از رویکرد‌ها برای اعمال این عمل، به کار گیری از یک ابزار تجزیه و ارزیابی بهینه سازی برای سکو کلمه ها کلیدی مانند ابزار نردبون میباشد. کافیست دامنه تارنما خویش را وارد نمائید، دامنه رقیبانتان را هم وارد نمایید و بعد از وارد کردن لغات کلیدی آیتم نظرتان موقعیت درجه خویش و رقبایتان را به طور روزمره رسیدگی فرمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 13:49

آن روز ها پیشین که دیجیتال مارکترها برای تهیه نمودن مرتبه بهتر روی یک واژه کلیدی وسواس داشتند. امروز کلید ساخت‌و‌ساز محتوای شگفت‌انگیز، آموزش سئو کاربردی صرفا متن یا این که Context میباشد. دلیلش چیست؟ بیشتراز ۱۵ درصد از جستجوهای روزمره گوگل، عبارت‌های جدیدی می‌باشند که یوزرها پیش از این آنان را کاوش نکرده‌اند. با تریلیون‌ها جستجویی که در هر سال که اعمال می‎گردد، تعداد خیلی متعددی کوئری نو به گوگل اضافه شود.

با یافتن طریق‌های متعدد و منحصربه‌فرد برای جستجوی مسائل مشترک به وسیله گوگل ریزالت‌ها، این دقیقا به همین استدلال میباشد آکادمی رایا پارس که لغات کلیدی LSI به یکی تبارک‎ترین کارداران مرتبه‎‌بندی گوگل تبدیل گردیده‌‎اند. از منظر seo‌، به کار گیری از آن حاصل بسیار مثبتی دارااست. با به کار گیری از آنها در محتوای خویش میتوانید قیمت آن را ارتقا داده و کاری نمائید که در جستجوهای یوزرها، بازدید بهتری داشته باشد.

در‌این نوشته ی علمی با مطالب ذیل آشنا می شوید:

لغات کلیدی LSI چیست؟
گوگل از سال ۲۰۱۵ درباره عنایت لغت ها کلیدی LSI سخن‌ می‌نماید. با این حالا‌، آنان برای توضیح ظریف آن به بازاریابان اینترنتی، what is seo فرصت متعددی صرف نکرده‎‌اند. همین قضیه سبب ساز گردیده تا اکثری از دیجیتال مارکترها درباره این مضمون‌ داده ها متعددی نداشته باشند.

LSI مخفف Latent Semantic Index (ing) میباشد. این یک نرم افزار کامپیوتری میباشد که برای یادگیری طیف بزرگ‌‎ای از مترادف و هم معنی‌ها مبنی بر متن پیاده سازی شد‌ه‌است. در واقع LSI روشی میباشد که از تکنیک‌های ریاضی برای کشف کردن ارتباط ها دربین عبارات و مفاهیم در یک محتوا استعمال‌ می‌نماید .

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 94 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:59

چگالی لغت ها کلیدی قادر است رابطه قربت با ضرب‌المثل “از آن‌ور بام افتادن” داشته باشد؟ چه‌گونه؟ توضیح میدهیم. در قبلی فی مابین نویسندگان و کارشناسان محتوا رایج بود که وسعت بالایی از کلمه ها کلیدی را در متن جا بدهند. آموزش سئو کاربردی آن ها حتی گاهی غیرهوشمندانه قطاری از عبارات کلیدی را در انتهای متن ستون می‌کردند. آیا این طریق پاسخ می‌اعطا کرد؟ خب، آری.

البته اکنون دیگر این شیوه خیر صرفا مقبول موتورهای جستجو گر وجود ندارد، بلکه ممکن میباشد برای به کارگیری بیشتراز حد از عبارات کلیدی، مبتلا کیوورد استافینگ گردید. این موضوع خیر فقط منجر می گردد که مخاطبین خویش را از دست بدهید، آکادمی رایا پارس بلکه با ضوابط موتورهای کاوش نیز مغایرات دارااست و قادر است باعث به جریمه شدن حصول‌وکار شما گردد.

سوی دیگر بام که احتمال افتادن از آن همچنان وجود داراست، بی توجهی به Keyword Density یا این که به عبارتی چگالی لغات کلیدی میباشد.
ما در‌این مقاله که قادر است راهنمای شما در باب چگالی عبارات کلیدی باشد، اصول نخستین‌ای را پوشش خوا‌هیم اعطا کرد. همینطور به رسیدگی چرایی عنایت چگالی عبارات کلیدی می‌پردازیم. خلال این فرمول‌های کاربردی و ابزارهای بی آلایش‌ای را که میتوانند در بهبود استراتژی‌ به کارگیری از لغات کلیدی در متن، امداد کننده باشند را به شما معرفی خوا‌هیم کرد. با ما یاور باشید تا درباره‌ی این قضیه «سهل وآسان و ممتنع» بیشتر بدانید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:

چگالی کلمه و واژه کلیدی (Keyword Density) چیست؟
چگالی کلمه و واژه کلیدی که ترجمه‌ای از عبارت Keyword Density میباشد با تیتر فراوانی واژه و کلمه کلیدی نیز شناخته میگردد. در شرایطی که بخواهیم چگالی عبارات کلیدی را در یک پاراگراف تمجید کنیم باشد بگوییم:  what is seo تعداد دفعاتی میباشد که یک واژه کلیدی خاص در مقایسه با تعداد مجموع لغات در یک شیت اینترنت پدیدار میشود. چگالی یا این که فراوانی کلمه و واژه کلیدی اکثر اوقات به‌شکل درصد یا این که نسبت گزارش میشود. هر چه این مقدار فراتر باشد، یعنی واژه کلیدی انتخابی شما بیشتر در ورقه شما ظواهر می‌گردد.
به ذکر دیگر چگالی واژه و کلمه کلیدی اندازه‌گیری تعداد دفعات اکران یک واژه کلیدی در یک شیت اینترنت میباشد که به طور درصد ذکر می‌گردد. اندازه گیری چگالی واژه و کلمه کلیدی به شما میگوید که یک واژه کلیدی X% در یک شیت اینترنت وجود دارااست.
عبارات کلیدی نصیب مهمی از استراتژی seo شما می باشند. درکنار محتوای مرتبط و پیاده سازی باصرفه سایت، سکو‌بندی برای لغت ها کلیدی مطلوب به وبسایت شما یاری می‌نماید تا از سایرین متمایز گردد و در صفحه های کاوش (SERP) به بالای صفحه ها نتیجه ها مجاورت‌خیس گردید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 13:26

این ریدایرکت به مشتری می‏گوید که یک منبع به‎‌طور موقت در جای دیگری در دسترس میباشد و به کلاینت امر می‏دهد آموزش سئو کاربردی که درخواست GET را با URL تازه صادر نماید، صرف حیث از اینکه کدام طرز درخواست در صدر مستعمل میباشد.

ریدایرکت 307 (یعنی این ورقه به صورت موقت منتقل شد‌ه‌است (صرفا HTTP 1.1))
جانشین ‌ریدایرکت 302، ریدایرکت HTTP 1.1 307 میباشد. این شیوه دقیقا به عبارتی روشی میباشد که برای ‌ریدایرکت 302 در حیث گرفته شد‌ه‌است و بایستی در موقعیت ایده‌آل به مکان آن مصرف شود.

فقط استثنا هنگامی میباشد که محتوا به دلایلی صرفا به صورت موقت منتقل گردیده باشد، این دلایل می تواند دربرگیرنده تعمیر و محافظت (صفحه ها در مشت تشکیل داد) باشد، یااینکه سازش سرور با ورژن 1.1 بوسیله موتورهای کاوش با توفیق شناسایی گردیده‌است. ازآنجاکه نمی‌توانیم انتخاب کنیم موتور کاوش یک شیت را سازگار تشخیص داده میباشد یا این که نه، سفارش‌ میشود از یک ‌ریدایرکت 302 برای محتوای منتقل گردیده به صورت موقت استعمال شود.

ریدایرکت مستمر 308
در شکل جابجایی مستمر یک شیت به آدرسی نو، آکادمی رایا پارس به جز ریدایرکت از HTTP 301 از ریدایرکت 308 هم استعمال می‎خواهد شد. هنگام تغییر تحول ساختار یک اینترنت‌وب سایت یا این که جابجایی آن از HTTP بهHTTPS ، اعمال ریدایرکت مستمر شایسته ترین مورد برای شماست.

تفاوت ریدایرکت 301 و 308 در جزئیات آن‌هاست. در شرایطی‌که مخاطب ریدایرکت 308 را مشاهده نماید، بایستی دقیقا به عبارتی درخواست را در جای تازه تکرار نماید، در حالی که به عبارتی مخاطب در شکل ریدایرکت 301، ممکن میباشد درخواست POST را به درخواست GET تغییر و تحول دهد.

این یعنی چنانچه POST با بدنه (body) ساخته گردد what is seo و سرور کد حالت 308 را بازگرداند، استفاده کننده بایستی یک درخواست POST با به عبارتی body را در جای تازه اعمال دهد.

مشکلی که در کد حالت HTTP 308 وجود داراست این میباشد که نسبتا نو میباشد (در آوریل ۲۰۱۵ در RFC 7538 ارائه شد) براین اساس به وسیله همگی مرورگرها و کرالرها دفاع نمی‎خواهد شد. از جمله وب اکسپلورر ۱۱ در ویندوز ۷ و ۸ کدهای شرایط 308 را نمی‎فهمد و به مکان تعقیب کردن ریدایرکت، به آسانی یک ورقه خالی را اکران می‌دهد.

با اعتنا به جانبداری محصور از ریدایرکت 308، سفارش می‎خواهد شد مدام ریدایرکت‌هایتان را با 301 اعمال دهید، مگر اینکه بخواهید درخواست POST به صدق هدایت گردد و مطمئن می‌باشید که کلیه کلاینت‌های شما کد جواب 308 را فهم می‌نمایند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 13:30

ضیافت رفتن و مهمان شدن معمولا برای خیلی از اشخاص خوشایند میباشد! اما بستگی دارااست. ممکن میباشد آموزش سئو کاربردی شما هم مثل بعضی از اشخاص از ضیافت‌های خانوادگی خوشتان نیاید و یا این که ممکن میباشد گاهی بدون چاره گردید عده ای را مهمان فرمائید که چندان عشق‌ای به دیدارشان ندارید! به هر شکل، مهمان کردن و مهمان شدن یک کدام از طرق ارتباطی اساسی میباشد!

جذاب میباشد که بدانید اینگونه منش‌ای در میان تارنما‌ها و وب لاگ‌ها نیز برقرار میباشد! برای توسعه پیوندها میتوانید از روش تایپ کردن مطلبی که به آن پست مهمان یا این که Guest post میگویند مهمان یک بلاگ دیگر گردید. در کل این فعالیت خیر میباشد و سفارش میگردد به دلیل آنکه میتواند اثر مثبتی بر روی سئوی تارنما شما داشته باشد.

مانند همه مفاهیم دیگر دنیای بازاریابی دیجیتال خوب میباشد آکادمی رایا پارس پیش از استعمال، به خیر و خوبی با این معنا آشنا گردید. ما در‌این مقاله به شما میگوییم که پست مهمان و مزایای نشر آن چیست؟ چه خصوصیت‌هایی می بایست داشته باشد، اثر آن بر سئوی وبسایت چیست و … با ما همپا باشید!

درین نوشته‌ی‌علمی با مطالب ذیل آشنا می شوید:

پست مهمان (Guest blogging) چیست؟
کلیه محتواهایی که بر روی یک وب سایت منتشر می شوند «پست» اسم دارا‌هستند. این پست‌ها میتوانند دربردارنده محتواهای ویدئویی، صوتی، متنی و … باشند. پست مهمان به معنای ساخت و ساز محتوا برای یک وب لاگ دیگر میباشد. در واقع شما از روش ساخت و ساز این محتوا، مهمان یک بلاگ دیگر می شوید و برای آن محتوا ساخت می کنید!

یکی‌از مختصات مهم محتوای مهمان دارا بودن بک‌پیوند میباشد. what is seo این پست در واقع به قصد نشر در یک سایت دیگر ساخت‌و‌ساز می گردد ولی در باطن خویش دربردارنده بک‌پیوند به وب سایت شماست!

مزایای تکثیر پست مهمان چیست؟
تولید پست مهمان اگه به صحت صورت پذیرد در واقع یک بازی موفقیت-موفقیت میباشد! فرض نمائید که سایت صاحبخانه شما مانند یک کافه یا این که رستوران میباشد و مالک آن دوست ندارد که کافه‌اش هیچ‌ گاه خالی از سکنه باشد. حضور شما تحت عنوان مهمان، به خصوص در صورتی‌که مهمان مالک‌اسم و یا این که مالک‌اعتباری باشید، برای استحصال‌و‌فعالیت صاحب خانه شما نفیس خواهد بود. ساخت‌و‌ساز محتوای مهمان چیزی مانند همین میباشد!
پست‌های مهمان معمولا به طور بدون‌پول برای وبسایت صاحبخانه ساخت‌و‌ساز میگردند. به این ترتیب وب سایت صاحب خانه سوای آن‌که متقبل هزینه‌ یا این که هنگامی برای ساخت و ساز محتوا خواهد شد، از روش این پست یک محتوای بدون پول اخذ می‌نماید! چه چیزی از این عالی؟

و البته برای شما که قرار میباشد مهمان گردید. فراموش نکنید که در دنیای بازاریابی دیجیتال هیچ کسی کاری را بی‌برهان ایفا نمی‌دهد! غرض مهم شما از ساخت محتوای بدون پول برای یک سایت دیگر، ارتقاء مخاطبان از روش ساخت و ساز بک‌پیوند در پست یا این که وبسایت خویش میباشد. براین اساس این روند در حالتی‌که به صدق صورت پذیرد، میتواند یک بازی پیروزی-موفقیت برای طرفین باشد!

ممکن میباشد هزینه کردن فرصت برای تایپ کردن نوشته‌علمی‌هایی که قرار میباشد روی وب سایت‌های دیگر منتشر گردد (که حتی ممکن میباشد آنها‌را به دیده حریف نگاه نمایید) کاری خیره کننده به لحاظ رسد، آن هم هنگامی می توانید از به عبارتی مجال برای ساخت محتوا در وبسایت خودتان به کار گیری فرمائید. ولی زمان‌هایی که پست مهمان به شما می دهد، می تواند برای هدف ها seo و بهبود فرایند فروش شما بسیار اساسی باشد. پیرو به بعضا از مزایای پست مهمان اشاره میکنیم:

مخاطبان شما‌را ارتقا میدهد: تایپ کردن پست‌های بلاگ برای تارنما‌های دیگر به شما این قابلیت و امکان را می دهد که در مقابل تا اعتنا مخاطبان آن‌ها‌را به مارک خودتان جلب نمایید. این شغل امداد می‌نماید تا دوراندیشی از مارک را فی مابین مشتریان بالقوه‌ای که ممکن میباشد با مارک شما نا آشنا باشند، ارتقا دهید.
منجر ارتقا پشت گرمی به مارک شما میگردد: در صورتی با اسم تجاری خویش محتوای باکیفیتی ارائه دهید، عموم قطعا برای تلاوت مطالب بیشتر گشوده هم به سراغ شما میایند. چه یقین نمائید چه خیر، روایت به همین آسانی میباشد. زمانی در صنعت خودتان بدرخشید و دارای اعتبار باشید، مشتریان بیشتری به شما متکی بودن می‌نمایند. ارسال پست مهمان در بقیه وبسایت‌های مرتبط به صنعت‌تان، به شما قابلیت و امکان میدهد تا عمق علم خویش را در موضوع‌ای که در آن تخصص دارید به اکران بگذارید.
به شما یاری می‌نماید تا بازدیدهای تارنما‌تان را بیشتر نمائید: اینترنت‌سایتی که هیچ بازدیدی ندارد یا این که اشخاص مقداری به سراغ آن میروند، هیچ سودی برای صاحبان آن ساخت و ساز نمی‌نماید. زمانی که نوشته‌ی‌علمی شما در تارنما دیگری منتشر می‌گردد، بسته به محبوبیت سایتی که مقاله در آن پست گردیده و همینطور بر طبق واحد سنجش اثر گذار بودن محتوای آن، میتواند تا ماه‌ها و سال‌ها روی وب سایت‌تان ترافیک بیاورد.
یاری می‌نماید تا بک‌لینک و پیوند‌های مجانی بگیرید: واپسین مزیت پست مهمان این میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد یک بک‌ پیوند روی اینترنت‌وب سایت خویش اخذ فرمایید و این نکته، استدلال مهمی در درجه‌بندی seo میباشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 14:03

URL Parameters یا این که به عبارتی پارامترهای URL بخشی طلاق‌ناپذیر از ساختارهای URL می‌باشند. هرچند این پارامتر‌ها، آموزش سئو کاربردی ابزارهای ارزشمندی برای متخصصان بهینه سازی به شمار می‎‌مراحل، البته اکثر زمان ها بحران‌های دور از شوخی برای درجه‌بندی اینترنت‌تارنما شما به وجود می آورند.

درین مقاله، همگانی‎‌ترین مسائل مرتبط با بهینه سازی را که هنگام عمل با ‌URL Parameters با آن ها مواجه خواهید شد را رسیدگی می کنیم.

درین نوشته‌علمی با مطالب ذیل آشنا می شوید:

URL Parameters چیست؟
‌URL Parameters (که از آن ها تحت عنوان «حرفه‌های query» و «پارامترهای URL query» نیز ذکر شده میگردد) عناصری میباشند که در URL‌های شما درج می گردند تا در غربال کردن و سازماندهی محتوا یا این که ردیابی داده ها در اینترنت‌وبسایت‌تان، آکادمی رایا پارس به شما امداد نمایند.

به صورت خلاصه، ‌پارامترهای URL راهی برای جابجایی داده ها مرتبط با یک کلیک با استعمال از خویش URL میباشد. در واقع این پارامترها به شما خواهد اعلام‌کرد که کلیک‌های دریافتی شما از چه شبکه‌هایی بوده میباشد: کانال‌های اجتماعی، what is seo تبلیغات بنری و…؟

برای شناسایی پارامترهای URL، به بخشی از URL که بعداز نشان پرسش میاید (؟) رجوع نمایید. ‌URL Parameters از یک کلید و یک مقدار ساخته میگردند که با نشانه معادل (=) از یکدیگر غیر وابسته گردیده و یکسری پارامتر نیز هر یک بوسیله یک ampersand (&) از هم غیر وابسته می شوند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 13:58

در‌صورتی‌که مدتی در مورد بهینه سازی شغل کرده باشید آموزش سئو کاربردی قائدتا با کلمه و واژه Rich Snippet آشنا میباشید. در غیر اینصورت درصورتی که در حاصل کاوش، تارنما هایی را مشاهده نموده اید که عکس فرآورده و یا این که یکسری ستاره و داده ها اضافه ای ضمن داده ها روتین تارنما ها در نتیجه ها کاوش داشته اند به‌این قبیل داده ها اضافه Rich Snippet میگویند.شایسته ترین راهنما برای Rich Snippet را در وب سایت  developers.google.com/search/docs/data-types خواهید یافت درین وب سایت می‌توانید نمونه های متعددی برای شیوه ساخت‌و‌ساز Rich Snippet ها بیابید.
Rich Snippet را به اسم های دیگری هم ممکن میباشد آکادمی رایا پارس مشاهده کنید به عنوان مثال اسم های Structured data وMark Up را در وبسایت های متفاوت مشاهده خواهید کرد.Rich Snippet ها به وبسایت ها امداد می نمایند تا با وجود داشتن جايگاه زیر خیس نسبت به رقبا کلیک بیشتری از رقبا اخذ نمایند.
Rich Snippet چه کاربردی داراست
حاصل معمولی گوگل را Normal Snippet می‌گویند. در‌این نتیجه ها یک پیوند یک نشانی شیت و یک توضیح را مشاهده میکنیم. در Rich Snippet ها خلال این موردها داده ها اضافه ای مانند عکس جنس و مرتبه وب سایت از دید مخاطبان و اسم مولف و... را شاهد آن هستیم.البته کاربرد این داده ها اضافه در نتیجه ها کاوش در چیست: زمانی که یوزرها در برگه نتیجه ها کاوش سایتی را با این داده ها اضافه مشاهده می نمایند. what is seo احتمال کلیک کردن روی این قبلی پیوند ها ارتقا می‌یابد.
چه طور Rich Snippet را به تارنما خویش اضافه کنیم
وب سایت گوگل در نشانی developers.google.com/search/docs/data-types داده ها جامعی از طرز بکارگیری Rich Snippet در دست شما قرار می دهد. غیر از این منبع می توانید به وب سایت Schema.org نیز مراجعه‌کنید.
Rich cards چه تفاوتی با Rich Snippet داراست
Rich cards تکنولوژی مشابهی با Rich Snippet ها دارا هستند. البته این دو را نباید باهم نادرست گرفت. Rich cards ها برای اکران داده ها اضافه در هنگام کاوش با تلفن همراه هستند. بدین ترتیب میتوان بصورت کلی اعلام کرد که Rich cards نوعی Rich Snippet برای گوشی می‌باشند

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:44

داشتن استراتژی لینک و پیوند‌دهی داخلی در استراتژی سئو آف پیج وبسایت
آیا می خواهید بک‌پیوند‌های بیشتری بگیرید؟ برای این خواسته اولیه می بایست پیوند‌های داخلی خویش را بهبود داد. یک استراتژی لینک و پیوند‌ سازی داخلی کار کشته تارنما شمارا برای پیوند‌های فرنگی مهیا می‌نماید. آموزش سئو کاربردی در اصل این فعالیت تاثیری مانند قیف داراست. در‌صورتی‌که کسی از روش پیوند برگشتی یا این که بک‌پیوند به وبسایت شما بپیوندد شما بایستی مطمئن گردید آکادمی رایا پارس که برگه وبسایت شما باصرفه گردیده است تا اورا به صفحه های دیگر تارنما هدایت نماید. استراتژی بهینه سازی فارغ وبسایت شما می بایست مشمول یک استراتژی لینک و پیوند‌دهی قادر داخلی باشد.

۲.داشتن یک استراتژی بک‌پیوند کار کشته
شما می بایست برای داشتن یک seo فارغ وب سایت قدرتمند استراتژی بک‌پیوند توانا داشته باشید و پیوند‌های برگشتی قدرتمند و باکیفیتی را برای وبسایت خویش اخذ نمایید.

۳.ساخت‌و‌ساز محتوای به یاد ماندنی و با با کیفیت
اینجانب میدانم که‌این ارشاد و سفارش تا قبل از این به شما داده شد‌ه‌است تا آن را در مجموع در بهینه سازی داخلی وب سایت خویش به فعالیت گیرید. ولی زمینه‌ای که وجود دارااست این میباشد که در شرایطی که می خواهید what is seo به وبسایت شما پیوند دهند بایستی دلیلی برای این شغل به آنها بدهید. ایجاد محتوای با کیفیت شایسته ترین ادله برای این زمینه میباشد.

۴.معرفی خویش تحت عنوان یک رهبر اندیشه
در حالتی که شما برای نخستین دفعه تخصصی را ساخت و ساز نمائید، رابطه کیفیت عالی‌خیس و حاذق‌تری را با مخاطبان خویش خواهید داشت.

هرچه شما تخصص بیشتری را ارائه می‌دهید محتوای شما ارزشمندتر خواهد بود. در غایت این فرمان سبب ساز میگردد که اشخاص بیشتری آن را به اشتراک بگذارند و به آن پیوند دهند. برای تولید رهبری پندار، بایستی اعتقاد نتایج فرمایید که محتوای شما دارای اعتبار و مرتبط میباشد .

۵.نقل عهد و پیمان‌ها، گفتگو‌ها و غیره
در صورتیکه میخواهید اسم خویش را بین مخاطبان یک اسم شناخته گردیده نمایید، اشخاص را به ایفا مذاکره و تلاوت نقل‌پیمان تشویق نمائید. این فعالیت خیر فقط به شما امداد می‌نماید تا محتوای خویش را تخصصی سازید، بلکه منجر ارتقا اعتبار اسم خویش و ساخت مخاطبان نو می شود و احتمال اینکه کاربر به وبسایت شما پیوند دهد بیشتر میباشد.

این مسئله به صورت معکوس نیز شغل می‌نماید. برای مثال در صورتی شما به گردآوری‌آوری لحاظ متخصصان و نقل‌عهدوپیمان از کارشناسان صنعت های خویش نیاز دارید میتوانید با آنان تماس حاصل نمایید و فرصتی را برای مبادله لینک و پیوند با وبسایت آنان از آنان بخواهید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 90 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 15:29

در حوزه تبلیغات آنلاین، پیاده سازی کمپین بازاریابی دیجیتال یک کدام از موثرترین طرق ارتقاء ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل میباشد.  آموزش سئو کاربردی برای ساخت‌و‌ساز یک کمپین دیجیتال مارکتینگ پیروز شما نیاز به داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مطلوب و همینطور به کارگیری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارید. درین نوشته‌ی علمی شما‌را با فعال‌ساز‌ی کمپین دیجیتال مارکتینگ در ۱۱ قدم آشنا خوا هیم کرد.

۱.اهدافتان را تعریف‌و‌تمجید فرمائید

آیا میخواهید تبدیل‌ها، فالورها، لایک‌ها و جواب‌های پست الکترونیک خویش در جستجوی گوگل سکو یک را استخراج نمایند؟ به این خواسته مورد‌هایی که در بازاریابی دیجیتال قرار دارا هستند بی‌غایت میباشند، البته عالی میباشد تصمیم بگیرید که قرار میباشد در کمپین دیجیتال مارکتینگ غرض مهم‌ شما چه باشد؟ آکادمی رایا پارس در حالتی که می خواهید هم پست الکترونیک ارسال فرمائید و هم در گوگل و دیگر پلت‌هیبت‌های رسانه اجتماعی تبلیغات نمائید، یک نماینده برای ساخت و ساز کمپین بازاریابی دیجیتال استخدام نمائید تا به شما یاری دهد، چراکه این عمل برای یک دارای دستیابی‌وکار خرد فعالیت بسیار بزرگی میباشد.

هدف ها اشکال متفاوتی دارا‌هستند که شما می توانید روی آنها متمرکز گردید. برخی از مهم ترین این هدف ها که بایستی از آنها مطلع باشید تدبیر مارک، ارتقاء فالور، تبدیل و تولید سرنخ میباشند.

دانایی مارک بایستی در لیست شما در سطح بالا باشد. تا به اکنون چند دفعه به کسی برای سرچ در وب گفته‌اید آن را گوگل کن، به‌به جای‌اینکه بگویید به‌دنبالش بگرد؟ بدین مسئله دانایی مارک در سطح بالا می گویند. هنگامی‌که یوزرها برای ارجاع از اسم مارک شما به کار گیری می‌نمایند در واقع شما در کارتان برنده گردیده‌اید. ولی وصال به آن نقطه یک مراحل زمانبر میباشد.

بدست آوردن فالور به آن سادگی که فکرش را می کنید وجود ندارد. به طبع شما میتوانید به آحاد دوستان و خانواده خویش بگویید what is seo که دستیابی‌وکار شما‌را در فیسبوک لایک نمایند و یا این که شما‌را در اینستاگرام فالو نمایند. ولی شما هنوز به یک کمپین دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید. در اینجا شما میتوانید تبلیغاتی که مخاطبین خاصی را غرض گرفته‌اند برای  ارتقاء فالور در فیسبوک ایفا فرمایید و سپس‌ها بخواهید که شیت شمارا لایک نمایند. به مشتریان اخیر خویش ایمیلی ارسال نمایید و از آن ها درخواست لایک و فالو نمائید. این که در قبال چیزی همچون یک کوپن یا این که کادو بدون پول برای مبادله داشته باشید ایده بسیار نیکی میباشد.

اینکه از عموم بخواهید با استعمال از محصول ها شما، تبدیلتان را بالا ببرند مستلزم کارایی و تلاش میباشد. درصورتی که می خواهید کمپین بازاریابی دیجیتال شما روی تبدیل‌هایی تمرکز داشته باشد بایستی پیرو کسی باشید که مخصوصا تبلیغات شمارا ببیند و یا این که پست الکترونیک شما‌را گشوده کرده و از شما خرید نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:39

شایسته ترین شیوه برای اینکه محتوای پررنگ‌ای در گوگل داشته باشید به کارگیری از داده ‌های شغلی میباشد که داده ها ساختاری آنها آپدیت باشد. آموزش سئو کاربردی موتورهای کاوش این داده‌ها را توده می‌نماید و در بالای برگه نتیجه ها کاوش اکران می دهد.

این شغل می تواند به دو شکل اعمال گیرد:

ترکیب بدون واسطه:  به طوریکه هنگام تبلیغ برای یک فعالیت از داده‌های ساختار یافته برای آن عمل به کار گیری فرمائید .

از یک وبسایت سوم به کار گیری نمائید: همگی وب سایت‌های شغلی گران قدر، از داده‌های ساختار یافته برای پست‌های شغلی به کارگیری می‌نمایند.

چنانچه شما یک پست شغلی منقضی گردیده را در وبسایت خویش داشته باشید خطر پنالتی گوگل شمارا ارعاب می‌نماید.

گوگل این شغل را برای ارائه یک تجربیات آکادمی رایا پارس کاربری بهتر اعمال می دهد و اکران زمان‌های شغلی منقضی گردیده گوگل را از این مقصود خویش به دور می‌نماید. پس شما بایستی از این فعالیت اجتناب نمایید.

راهکار:
یکی‌از موردها تحت را اجرا دهید:

– داده‌های شغلی ساختار یافته را از ورقه خویش حذف فرمایید.

– این ورقه را که مرتبط با داده‌های شغلی میباشد به صورت کلی از وب سایت خویش حذف فرمائید.

– یک متا تگ noindex به شیت خویش اضافه نمایید.

– از دارای اعتبار بودن داده‌های درین برگه اعتقاد و باور نتایج فرمایید.

سود‌گیری
شما نمی‌توانید گوگل را بازی دهید. what is seo در حالتی که می خواهید یک اینترنت‌وب سایت استوار ساخت فرمایید، بایستی برای فهم و شعور داده ها بیشتر از راهنماها و اینترنت مسترهای گوگل به کار گیری نمائید. در قبال فریب‌ها و وسوسه‌ها مقاومت نمایید. سئو یا این که با صرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش در درحال حاضر یک ماراتن میباشد که با سرعتی بیش تر از مدام به پیش می‌رود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 14:08

در حالتی که می‌خواهید مقاله ها محتوای بنیادی خویش را به خیر و خوبی جلوه دهید، به تجزیه و ارزیابی آن نیاز دارید. آموزش سئو کاربردی محتوای معلوم گردیده تحت عنوان محتوای بنیادی در آنالیز محتوای کرنر استون، بیشتر در موضوع بهینه سازی و خوانایی گزینه داوری قرار می‌گیرد. نوشته‌ی‌علمی محتوای بنیادی معمولا نوشته‌ی‌علمی ای زمان بر میباشد پس می بایست محتوای جذابی داشته باشد و اعتنا خواننده را جلب نماید.

پیشنهادات پیوند داخلی
ورژن پریمیوم یواست بهینه سازی یک خصوصیت به اسم پیوند داخلی داراست. آکادمی رایا پارس این ابزار، آن چه را می نویسید تجزیه و چک می نماید و از پررنگ ترین لغات متن به کارگیری می نماید تا معلوم نماید کدام مقاله‌ها مرتبط می‌باشند و  بایستی به آن‌ها لینک و پیوند دهید. مقاله‌ها محتوای بنیادی (coerstone) در به حساب آوردن پیشنهادات پیوند داخلی، به صورت متفاوتی معقول می گردند چون عنایت و بها بیشتری دارا هستند. برای پررنگ خیس کردن این مقاله‌ها، نوشته‌ی علمی های محتوای بنیادی در بالا لیست پیشنهادات پیوند داخلی قرار میگیرند. این فرمان لینک و پیوند دادن به مقاله‌ها اصلی را برای شما سهل وآسان خیس می نماید.

 

5 مرحله برای تدوین روش محتوای بنیادی
در شرایط ایده آل، شما بایستی پژوهش ها پهناور ای برای کلمه ها کلیدی اجرا دهید که به شما یاری دهد تا مقاله ها کرنر استون بسیار جالب، what is seo زمان بر و آموزنده ای بنویسید. ولی در شرایطی‌که وقت متعددی نداشته باشید بایستی چه فرمائید؟ و یا این که در حالتی که تا کنون تعداد متعددی نوشته ی علمی نوشته باشید چه می‌کنید؟ برای ایجاد کرد محتوای بنیادی یا این که کرنر استون، این پنج مرحله را دنبال فرمایید.

مرحله 1: در زمینه‌ی لغت ها کلیدی خویش تصور کنید
شما می بایست در امر لغات کلیدی مهم که می‌خواهید برای آن‌ها سکو بگیرید، تصمیم گیری فرمائید. مقاله‌ها محتوای بنیادی شما می بایست برای رقابتی ترین عبارات کلیدی شما با صرفه گردیده باشند، بدین ترتیب قطعاً تحقیقاتی در ارتباط کلید کلمه و واژه ها اجرا دهید.

مقالاتی که نقش محتوای بنیادی را بر عهده دارا‌هستند، بایستی شایسته ترین نحوه ها را برای تحقیق و استیناف در باب گزینش عبارات کلیدی مطلوب دنبال نمایند تا برای یک رقابت جانانه استعداد کافی داشته باشند. در لحاظ داشته باشید این بایستی شایسته ترین و بی نیاز ترین نوشته ی علمی از نوع خویش باشید، بنابراین می بایست از ابزارهای مطلوب برای پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی منفعت ببرید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:33